Умови повернення продукції

Умови повернення продукції

Відповідно до законодавства України повернення продовольчої продукції належної якості не допускається, повернення грошових коштів за таку продукцію не проводиться.

Повернення продукції неналежної якості.

У разі якщо клієнт виявить, що йому передана продукція неналежної якості, він має право до закінчення терміну придатності повернути продукцію неналежної якості виконавцю і вимагати повернення сплаченої грошової суми, або вимагати заміни продукції неналежної якості. При цьому вартість продукції повертається клієнту протягом 3-х днів з моменту отримання виконавцем заяви клієнта.

Порядок дій при пересорті

У разі виявлення в замовленні продукції, що не відповідає замовленої, клієнт має право прийняти дану продукцію або відмовитися від неї і вимагати заміни на продукцію, передбачену замовленням, або повернення грошових коштів за фактично не одержану продукцію. Заміна продукції, що не відповідає замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового замовлення.